راهنمای طراحی آیکون و کاور

 

طراحی تصاویر مناسب جهت کاور محصولات یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در میزان فروش محصول می باشد لذا به فروشندگان مارکت اپ کدز توصیه می گردد از نکات زیر بهره ببرند:

طراحی آیکون(تصویر کوچک) :

  1. اندازه آیکون محصول ۸۰ در ۸۰ پیکسل تعریف شده و شما می توانید از تصاویر بدون کادر با پسوند png بهره ببرید.
  2. عنوان فارسی،ذکر نوع پلتفرم (Android,ios,Unity)، استفاده از عناصر (Elements) محصول هم چون تصاویر به کار رفته در انتقال صحیح مفاهیم موثر است.
  3. معمولا به توسعه دهندگان حرفه ای (فروشندگانی که چندین محصول عرضه می کنند) توصیه می گردد از یک سبک طراحی بهره ببرند.

 

نمونه طراحی های خارجی:

android-sorce-code-01

 

انتخاب ترکیب رنگی زیبا به همراه عبارات گویا و فونت خوانا یکی از راه های طراحی یک آیکون ساده و جذاب است.

طراحی کاور(تصویر بزرگ) :

  1. تصویر کاور محصول در عرض ۵۹۰ و ارتقاع ۳۰۰ پیکسل تعریف شده. در طراحی این بخش باید توجه داشته باشید که کل ظاهر و قابلیت های کار شما باید به نحوی در کاور لحاظ شود.
  2. درج تصاویر محصول در ابعاد مختلف در معرفی بهتر کار شما موثر است.
  3. ذکر قابلیت های کلیدی و ویژگی های طراحی محصول از موارد با اهمیت در طراحی کاور است.

android-sorce-code-02-768x393

  در نگاه اول ظاهر محصول شما معرف هویت و کیفیت کار شماست…